Asante. ee e- poest lilli osta /tellida on lihtne ja mugav. Valige pildi järgi toode, mida soovite osta ja saata. Valmistame analoogkimpe, seega ei saa me tagada, et tellitud toote välisilme on täpselt sama pildiga. Garanteerime, et kimp on valminud professionaalse floristi käe all ja lillede asendamisel tellitud toote rahaline väärtus jääb samaks.

Soovitud kauba puhul klikkige lingile “Lisa ostukorvi. Kui soovite lisada oma tellimusele kaarti toimige samamoodi. Kaardile kirjutatakse teie poolt soovitud tekst, mille saate sisestada vastavasse.aknasse. Kaardile kirjutatav tekst on ainuke info, mis jõuab lillede saajani st. kui tellimusele ei ole lisatud sõnumit, eeldame, et saatja soovib jääda anonüümseks.
Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides lingile “Ostukorv”.

Ostukorvis kontrollige, kas kõik teie soovitud tooted on nimekirjas. Lillede saatja andmed on teie (Tellija) andmed. Teine osa on lillede saaja andmed.Valige sobiv kohaletoimetamise kuupäev, ajavahemik. Suuremad tellimused (leinapärjad, leinakimbud jne.) peab tellima vähemalt 2 tööpäeva ette.Teeme ka erandeid, aga sel juhul palun helistage igaks juhuks numbrile 6318181 ja täpsustage üle.
Kellaajalist kullerteenust me ei paku valentinipäeval 14.02, naistepäeval 8.03 ja emadepäeval. Siis toimub lillede kohaleviimine jooksvalt päeva jooksul.

Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastava info täpsusest ja õigsusest sõltub Teie tellimuse kiire ja täpne kohaletoimetamine.

Märkustesse võite soovi korral lisada näiteks võimalikud täpsustused,nt majal on fonolukk, saaja ei räägi eesti keeles vms.
Maksmise teostamiseks suunatakse Teid Maksekeskuse turvalisse keskkonda, kus saate valida sobiva panga. Kui makse tehtud, klikkige lingil “TAGASI KAUPMEHE JUURDE” – see annab meile teada, et olete makse sooritanud. Enne raha raha laekumist Teie tellimus töösse ei lähe. Olles kätte saanud teie tellimuse, saadame automaatse kinnituse ja arve teie e-posti aadressile. Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse Teiega ühendust telefoni või e-posti teel. Kui Teie tellimus laekub meile peale kl.18 õhtul, vaadatakse see läbi järgmise tööpäeva hommikul.

Juhul kui kokkulepitud aadressil ja kellaajal saaja puudub, on kulleril volitused tellimus üle anda usaldusväärsele kolmandale isikule (sugulane,naaber, administraator jne. ) kui ta peab seda võimalikuks. Kui meil ei õnnestu Teiega tellimuse kohaletoimetamise info täpsustamiseks ühendust võtta ja tellimuse täitmine ei ole meist sõltumatul põhjusel võimalik, viiakse tellimus lillepoodi tagasi. Kulleri teistkordne väljasõit tellimuse kohaletoimetamiseks on tasuline. Kui Tellija keeldub teistkordsest kohaletoimetamisest, ei kuulu tellimuse tasu tagastamisele, kuna ettevõtte poolt olid tehtud kõik vajalikud kulutused tellimuse täitmiseks.

Kliendil on õigus enne tellimuse kohaletoimetamist oma tellimus tühistada ja 5 tööpäeva jooksul raha tagasi saada. Tellimust saab tühistada ainult tööpäeviti ja mitte hiljem kui kättetoimetamise päevale eelneval päeval kell 12.00. Tühistamiseks saatke palun e-mail: asante.flower@gmail. Hiljem tehtud tühistamisi ei kompenseerita, Tellijal on siis võimalus oma tellimusele ise järgi tulla.
Kui saadetis ei jõua adressaadini saatja antud info puudulikuse tõttu, vastutab saadetise eest saatja (kuigi püüame ka ise vajadusel puuduva info leida). Kui lillede saaja keeldub lilli vastu võtmast, siis tellimuse eest makstud raha ei tagastata.
Loodame meeldivale koostööle.