Üldine

1.1. Tingimused kehtivad Asante.ee (E-pood) omaniku Asante OÜ(Kaupmees),Vabaduse pst.72A, Tallinn, Eesti, registrikood 10903996 , Asante.flower@gmail.com, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Hind

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

Kauba ostmine

3.1. Vali endale välja Tooted, mida soovid osta
3.2. Seejärel vajuta Toote juures olevat nuppu „lisa ostukorvi“, ostukorvi võid lisada mitu erinevat Toodet
3.3. Kui oled Tooted, mida soovid osta, lisanud korvi, siis saad neid kõiki vaadata, vajutades nuppu „Vaata ostukorvi“. Kui soovid ostukorvi veel mõnda Toodet lisada, siis mine e-poodi tagasi, vali välja Toode ja vajuta nuppu „lisa ostukorvi“
3.4. Kui oled kõik Tooted lisanud ostukorvi ja enam sinna Tooteid lisada ei soovi, siis vajuta nuppu „mine maksma“. Täida ära nõutud väljad, vali kauba kättetoimetamise viis ja tasu kauba eest, eelnevalt valides makseviis. Asante.ee-s saad tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay pangalingi kaudu, arveldamine toimub eurodes. Kontrolli, et esitatud andmed oleks tõesed, sest valeandmete korral ei jõua Tooted sinuni
3.5. Vaata enda tellimus üle, veendu, et kõik on õige ja vajuta nuppu „esita tellimus“
3.6. Tasu ostetud Toodete eest
3.7. Peale tasumist vajuta kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“, sellega Sinu tellimus aktiveeritakse
3.8. Kui oled oma makse kinnitanud, siis saad enda e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta
3.9. Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, meie edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Tasumine

4.1. Panga internetikeskkonnas saate tellimuse eest tasuda pangalingiga.
4.2. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” Kui peale nupu vajutust jõuate tagasi internetipoodi, on tellimuse edastamine õnnestunud.
4.3. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 6318181 .

Tellimuse täitmine

5.1.Peale enda andmete ja saaja andmete sisestamist saate valida kuupäeva ja kellaja vahemiku ( 1 tund ) millal soovite tellimuse kohaletoimetamist.Lillekimbu saab tellida 5 tundi enne kohaletoimetamist. Leinakimbu 24 tundi ja pärja 48 tundi.Teeme ka erandeid, aga sel juhul palun helistage igaks juhuks numbrile 6318181 ja täpsustage üle.
5.2.Kellaajalist kullerteenust me ei paku valentinipäeval 14.02, naistepäeval 8.03 ja emadepäeval. Siis toimub lillede kohaleviimine jooksvalt päeva jooksul.
5.3.Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastava info täpsusest ja õigsusest sõltub Teie tellimuse kiire ja täpne kohaletoimetamine.Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse Teiega ühendust telefoni või e-posti teel.
5.4. Kui Teie tellimus laekub meile peale kl.18 õhtul, vaadatakse see läbi järgmise tööpäeva hommikul.
5.5. Juhul kui kokkulepitud aadressil ja kellaajal saaja puudub, on kulleril volitused tellimus üle anda usaldusväärsele kolmandale isikule (sugulane,naaber, administraator jne. ) kui ta peab seda võimalikuks.
5.6.Kui meil ei õnnestu Teiega tellimuse kohaletoimetamise info täpsustamiseks ühendust võtta ja tellimuse täitmine ei ole meist sõltumatul põhjusel võimalik, viiakse tellimus lillepoodi tagasi. Kulleri teistkordne väljasõit tellimuse kohaletoimetamiseks on tasuline. Kui Tellija keeldub teistkordsest kohaletoimetamisest, ei kuulu tellimuse tasu tagastamisele, kuna ettevõtte poolt olid tehtud kõik vajalikud kulutused tellimuse täitmiseks.
5.7.Kui saadetis ei jõua adressaadini saatja antud info puudulikuse tõttu, vastutab saadetise eest saatja (kuigi püüame ka ise vajadusel puuduva info leida).
5.8.Kui lillede saaja keeldub lilli vastu võtmast, siis tellimuse eest makstud raha ei tagastata.

Toodete tagastamine

6.1. Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub vastavalt VÕS-le. Välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Pretensioonide esitamise õigus

7.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 12h jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile asante.flower@gmail.com või helistada telefonil: 6318181
7.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 päeva jooksul.
7.5. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.